Hallo Leute!

Hej ifrån Tyskland!
Går dagen gick som på räls, förflyttade mig från ett plan till ett annat och det var bara det sista som var några minuter försent, skönt!
När jag hade hittat åt min väska och går ut så möter jag C och T. Vi hälsar och åker sedan hem till mitt nya hem. Vi äter mat, T visar mig alla lådor i hallen och sen när T gått och lagt sig så får jag, M och C tid att prata och lära känna varann. Än så länge känns att bra!
Efter att jag sovit gott hela natten så kände jag mig rätt pigg då jag klev upp vid sju. Frukost och sedan iväg med T till dagis, än så länge så följer jag bara med för att se hur allt funkar. T visade glatt upp sin hylla där hans saker hängde.
När vi kom tillbaka hem, det tar typ 3 minuter att gå till dagiset, så skulle tvillingarna ha frukost och sen gick vi en promenad till bageriet så att tvillingarna fick sova. Färskt bröd är underskattat kan jag säga efter att ha varit här en kväll. M visade mig runt och tvillingarna sov i vagnen.
NU har M och tvillingarna gått iväg och jag har fått tid till att packa upp min väska. Har hittat någonstans att lägga alla saker.

Ja så ser det ut än så länge. Kommer att göra nått avtryck här så jag får chansen, kanske inte varje dag men så ofta jag får möjlighet och tid!

Så länge får ni se hur jag bor!_MG_9122

_MG_9123

_MG_9124

_MG_9125

Kommentera

