_MG_9048

_MG_9054

_MG_9061

_MG_9065

_MG_9066

_MG_9075
Några bilder från min sista promenad i Härnösand.

Dagen börjar gå mot sitt slut och det känns i kroppen. För mig som nu i några veckor varit van att sova hyfsat länge på morgonen och varit uppe länge på kvällen, så blir jag väldigt trött av de nya rutinerna. Upp runt sju och dötrött runt åtta. Men snart blir jag van det och då är det kolugnt!

Idag har jag skickat efter ett SIM-kort, läskigt. Men det är väldigt billigt! Typ 100 kronor i månaden för 250 MB internet, gratis SMS, gratis samtal till alla inom samma operatör(synd att jag inte känner så många här..) och resterande samtal för 9 cent i minuten. Ett kap säger jag!

Nu kommer tröttheten ikapp mig.

Kommentera

