Hannover

IMG_0749.JPG

IMG_0750.JPG

IMG_0751.JPG

IMG_0752.JPG

IMG_0753.JPG

IMG_0754.JPG

IMG_0755.JPG

Idag avslöjar nog rubriken vad jag gjort. I eftermiddags åkte vi allihop med S-bahn in i till Hannover för att fixa 1. mitt simkort som är för stort för min telefon. 2. mitt fahrkarte(restekort??) till tågen. Kunde vi fixa något av dem? Nej. Så det blir att åka tillbaka en annan dag.
Hannover var i alla fall väldigt fint och jag kände mig som ett barn i en godisbutik som gick med öppen mun och stirrade runt omkring sig. Centralen var gigantisk och det första jag sa när jag såg hur stort det var, var att här kommer jag gå vilse.
Ser fram emot den dagen då jag får åka in själv och gå runt och upptäcka alla gator och affärer. Men den dagen får vänta!

Kommentera

