Torsdagslycka

_MG_9152

_MG_9153

_MG_9154

_MG_9155

_MG_9156

_MG_9157

_MG_9159

LÅDAN HAR LANDAT!
Imorse nångång innan lunch så plingade det på dörren och där stod en man med paket och ett av dem skrek Ylva. Och jovisst, inuti fanns mina grejer. Väntade tålmodigt tills tvillingarna sov innan jag nästan slet upp lådan och kände mig som ett barn på julafton. Hade ju nästan glömt vad jag packat i den! Lite kläder, skor, böcker och bäst av allt: mina nagellack. Så ni kan ju gissa vad jag gör nu. Jo, låter nagellacket torka.
Åh va härligt att ha alla mina mina grejor. Idag slapp jag ha mina vanliga skor när vi var ute och lekte. Och när det började regna sprang jag glatt in och hämtade min regnjacka.
Men bäst av allt i den där lådan var nog alla bilder jag packat med. En ram med familjen där hemma och sen lite blandat på vänner och stora familjen. Även fast det med dagens teknik gör att de inte känns så långt bort så är det ändå skönt att kunna se dem.

Nu ska jag skriva brev, mitt fina brevpapper kom ju också!

Kommentera

