Vad har jag med mig, i nagellacksväg?

Jo ni, visst ska jag skriva en utförlig redovisning om vad jag har med mig i min nagellacksväska hit till Tyskland. Den tror jag var svårast att packa, eftersom att jag måste packa för fyra säsonger! Men vill påpeka att detta hade jag med mig, det betyder inte att det inte kommer komma tillskott i samlingen.
vi tar den uppifrån och ner, från vänster till höger.
_MG_9175
Seche Vite, bästa top-coatet ever. Kiss Top-coat. Essie Grow strong base. Glow in the dark top-coat. Cuticle remover. Cuticle oil. dimond hard base-coat. Isadora base/top. Kubis base.

_MG_9177
Nude base för fransk manikyr. Vit baser för starka färger. Svart för design. Och glitter, självklart glitter,

_MG_9180
Mina ”höstfärger”. De går, som ni ser, i ungefär samma ton fast i olika färger. Lila och rosa, mjuka och fina.

_MG_9182
Sommar och vårfärger. Starka och färgglada, lite neon och supersnygga med ett glow in the dark top-coat.

_MG_9183
Blandat. Därger jag ej kan vara utan. Mina mörka höst och vinter färger ifrån isadora och mitt favoritlack ifrån essie.

_MG_9185
Två liquid sand röde kan man ej vara utan!

_MG_9186
Pads, tops och nagellacksborttagning. Nagelbandskräm och handkräm.

_MG_9187
Mina verktyg! Penslar, dottingtol, ett glitter(var tvungen), diverse filar, saxar, tänger, pincett och nagelbandspusher.

_MG_9188
Väskan de små godingarna kom i.

_MG_9189
Och tro inte att de ska få gömmas i den väskan, utan ovanpå min garderob stod en ros låda och gjorde ingenting. Så den får en ny uppgift och det är att vara hem åt mina nagellack.

Kommentera

