Abenteuer

IMG_0887.JPG

IMG_0890.JPG

IMG_0889.JPG

IMG_0888.JPG

IMG_0891.JPG

IMG_0895.JPG

IMG_0898.JPG

IMG_0899.JPG

IMG_0901.JPG

Ursäkta mig men jag kan inte sluta förundras över hur vackert det är här. Vart jag än tittar så är det så fint, och platt!
Idag har jag verkligen varit på äventyr. Först en timme bil, bland annat på Autobahn. Sen födelsedagsfirande med hela släkten. Det var så många nya ansikten, så många nya intryck, så många ord på ett språk jag ännu inte behärskar och inte så långsamt heller! Mat, rundtur på bondgården där vi var, fika och prat. När vi väl åkte därifrån var mitt huvud mos och jag var så trött. Så pass trött att mina ögonlock var tunga!
Men jag fick i alla fall träffa en massa trevliga människor. Och jag kan ju också säga att jag träffat bloggläsare(Hallo J!), väldigt roligt. Det har varit en trevlig dag och jag kände mig välkommen där. Och oj så vackert.

2 thoughts on “Abenteuer

  1. Sofia skriver:

    Va kul att läsa om hur du har det!!! Verkar ju som att det går galant för dig. Så roligt att du trivs m familjen! Fortsätt skriva… kul att läsa!! Stor kram

Kommentera

