Morgonprommis

_MG_9195 _MG_9199_MG_9201_MG_9204 _MG_9208 _MG_9213

Idag tror jag är dagen dagen då jag och T officiellt kommer överens! Men det kan ju såklart ändras.
Ovan hittar ni lite bilder ifrån morgonen promenad. Alla barn är nu friska efter att ha varit sjuka ett tag. T ska tillbaka på dagis efter att ha varit hemma sedan i onsdags.

Just nu lyssnar jag på Berlinsbitens Berlinpodd och känner hur jag är grusig i ögonen. Jag är trött, varje kväll slutkörd. Men på ett skönt sätt.

One thought on “Morgonprommis

Kommentera

