Willkommen nach Schweden

IMG_0994.JPG

IMG_0993.JPG

IMG_0992.JPG

IMG_0995.JPG

Titta! Om jag någon gång har känt mig svensk så var dt idag då jag var på IKEA. Gick runt och log åt alla svenska ord och åt ju självklart köttbullar till lunch. Men inte med potatismos. Det fanns ej? Det var kokt potatis eller pommes. Tvillingarna fick pasta formade som älgar, såklart.
Tittade också in i Schwedenshop och dreglade över svenska saker. Dit kommer jag nog åka ifall jag nån dag skulle få abstinens efter Sverige-mat.

One thought on “Willkommen nach Schweden

Kommentera

