Solnedgångar

_MG_9161

_MG_9166
Jag lovar och svär att ingen solnedgång har varit den andra lik sen jag kom hit.

Och den som var idag var grå och fylld av regn. Det är rätt pissigt väder, tydligen en typisk tysk höst. Idag när vi gick ut en stund på eftermiddagen kunde jag ha jackan på mig och ha de igendragen. Det betyder antingen att jag börjat vänja mig vid klimatet eller att det faktiskt var kallt.
Idag är jag inte alls lika trött som jag varit de tre senaste veckorna, trots att jag somnade närmare tolv igår. De sägs att det tar tre veckor att vänja sig med något och igår så var det ju faktiskt måndagen som det stod tre veckor på.
De söta halloween-naglarna jag har haft sedan lördag har idag börjat åka bort och det betyder att det idag är dags för lite nytt. Nagellacksmålning och bild-redigering. Zoo-bilderna är ännu inte klara men ikväll blir de nog det!

Kommentera

