Steal My Girl – One Direction

Helt ärligt, så har jag inte lyssnat eller hypat One Direction sedan konserten. Jag lyssnde på Fireproof några gånger och när Steal my girl kom så lyssnade jag en gång och konstaterade väl att de hade ett nytt sound, att det lät lite vuxnare. Jag gillade vad jag hörde men jag behövde inte höra den om och om igen. Men nu när videon kommit, så måste jag höra den om och om igen. Videon gjorde definitivt den här låten.
Tyvärr så funkar inte det för mig att se youtube videon(pga att det inte gick i mitt land, Nackdelar med tyskland?) Men efter att ha sett den två gånger på Vevo’s hemsida så ville jag dela den med er. Och de flesta som läser är ju från Sverige så ni kan nog se den!

Kommentera

