29 September – 29 Oktober

M och barnen har åkt iväg för att umgås med några vänner. Jag har fått egentid och sitter just nu och äter mellanmål, brezel(kringla) och yoghurt. Jag funderade en stund på vad jag skulle göra. Tänkte först gå på en lång promenad med såklart så regnar det. Så jag tar en stund till att vara en riktigt slöfock och sätter mig i fåtöljen framför ett avsnitt av dexter.

Idag är ingen vanlig dag. Idag är faktiskt en väldigt speciell dag. Idag är det en månad sedan jag kom hit. Det betyder att jag bott här i den här huset, men den här familjen och i det här landet. Idag är jag väldigt stolt över mig själv, att jag vågade.

Tänkte att jag skulle summera denna månad i instagrambilder. Det får bli imorgon.

2 thoughts on “29 September – 29 Oktober

Kommentera

