När allt är så fint

_MG_9220

_MG_9223

_MG_9226

_MG_9229

_MG_9236

_MG_9249

_MG_9245

_MG_9238

Förundras fortfarande över hur vacker det är här. Vart jag än går så vrider jag mitt huvud 360 grader. Jag vill se allt, jag vill se varje gren på träden, varje blad på marken. Idag tog jag en promenad efter lunch. Lämnade kameran hemma för att bara gå och njuta, inte bry mig om att behöva bevara ögonblicket. Den här delen av Tyskland ligger ganska högt på listan med fina platser i världen.

Är inne en period nu då jag inte sover så bra, men det har nog mest med mina bihålor att göra. Somnar ovaggat på kvällen men vaknar några gånger på natten, vänder på täcket eller på kudden. Jag somnar ganska snabbt igen men jag känner på morgonen när jag vaknar att jag inte sovit hela natten.

Kommentera

