Sovmorgon

Imorse stängde jag av alla alarm och sa åt familjen att inte vänta på mig vid frukost. Sen sov jag, i alla fall till klockan var nio och låg och drog mig/halvsov till halv tio. Gudis gördis vad skönt det var!

Nu sitter jag på ett tåg på väg in till Hannover för en dag med upptäcksfärd. Det är strejk bland lokförarna så kollade igår vad jag kunde ta för tåg. Det gick såklart inte nu när jag tänkte åka så fick stå på stationen i 20 minuter extra och vänta på nästa.
Idag ska jag följa nån promenadled runt i Hannover och få se en massa saker. Har med mig hela kameraryggsäcken.

Kommentera

