Lazyday

Om du frågade mig idag vad jag gjort skulle jag med handen på hjärtat svarar: Ingenting.
Har varvat dagen med att läsa Narnia på tyska, sett Arrow och målat naglarna. Lagren har verkligen fått torka idag då det typ gått en timme emellan dem.
Men det har i alla fall varit himla skönt att inte göra någonting. Inte för att det gjorde min redan nacksprärriga nacke något bättre…
Har naglar med färgen Ashes ifrån Isadora och det är väl en blandning av grått och lila. Just nu ser den går ut men får jag lite ljus på den så blir den lila. På det har jag lite vitt och en massa glitter. De påminner lite om snö, vilket jag längtar efter. Det kanske var där inspirationen kom ifrån.
Ikväll väntar ett skypesamtal med mina tjejkompisar, vilket jag verkligen ser fram emot. Det är inte varje dag man får prata svenska.

Imorgon ska ni få se bilder ifrån min utflykt jag gjorde igår. Tålamod.

Kommentera

