Der Rote Faden

_MG_9665

_MG_9673

_MG_9682

_MG_9695

_MG_9696

_MG_9697

_MG_9700

_MG_9719

_MG_9728

_MG_9735

_MG_9748

_MG_9752

_MG_9754

_MG_9758

_MG_9762

_MG_9771
Igår kväll satt jag och kollade igenom de bilder jag pinnat på pintrest(ni hittar mig här) och insåg att bilder jag pinnat på platser i Hannover har jag nu besökt. En av bilderna har jag till och med nog stått på nästan samma plats som fotografen! Det kändes tufft på nått sätt.

Nu är det i alla fall måndag. Har bott här i sex veckor nu och vi har internskämt. Jag har smått börja planera en liten semester. Två dagar, en natt i Berlin, första helgen i december. Det låter inte så pjåkigt va?

One thought on “Der Rote Faden

Kommentera

