Torsdag och fredag

Igår kväll var jag på äventyr med auPair-gruppen. Vi såg The Heat, skrattade och åt chips och små kringlor. Var inte hemma förns 22.
Fick sätta en knappnål på en karta och visa vart jag kom ifrån.
Idag har jag fått paket i från Sverige med två tidningar, ett brev och godis. Väldigt uppskattat.
Idag var det Laternenumzug med T’s dagis vilket var väldigt mysigt. Det var typ en liten promenad och alla barn hade pysslat lyktor och sen var det buffé på diverse gott.
Men efter halva började lederna i mina händer och fingrar värka och jag förstod att jag kommer få feber. På vägen hem så sved huden sådär lagom mycket för att störa en. Nu har jag tryckt i min två pamol och väntar på bättre tider. Imorgon får jag ligga i sängen, inget jag egentligen klagar på.

IMG_1374.JPG

IMG_1372.JPG

IMG_1368.JPG

Kommentera

