att vara sjuk

Godmorgon på er!
Försöka gången jag vaknade i natt så var klockan strax efter tre. Vände på mig ett flertal gånger och kände hur allt bara gjorde ont. Somnade om och vaknade säkert två till tre gånger till av att jag andades högt innan jag klev upp. Väl uppe så förstod jag att känslan av att jag fick feber igår stämde. Varvar svettas och frysa och som vanligt när jag bli förkyld så värker lederna i händerna och skinnet på armarna och ryggen. Vad ska man göra?
Så idag ska jag fokusera på att bli piggare då jag ska träffa Dewi i morgon.

Igår så fick jag paket! Väldigt spännande och roligt. Det visade sig vara ifrån mamma med lite smått och gott. Det passar ju helt utmärkt nu när energin räcker typ till att sätta sig upp i från liggande ställning och lägga sig ned i från sittande.
Nu ska jag se ifall energin räcker till att måla naglarna, hoppas.

Kommentera

