Saker som händer

  • Jag har verkligen anammat den tyska livsstilen, kan ej få nog av bröd! Trots att jag har världens möjligheter att äta vad jag vill då jag lämnar boet så slutar det väldigt ofta med en macka eller liknande. Älskar bröd!
  • Har börjat känna av kylan och får dra igen jackan och ta på både halsduk och handskar.
  • Julpyntet fyller Hannover och jag får mer och mer julkänslor för varje dag. Längtar tills jag kan börja lyssna på julmusik, för ännu är det lite tidigt!
  • Sover som en stock, vill aldrig lämna min säng pga så skön!
  • Blir snål då jag tänker på hur mycket det kommer kosta att skicka hem julklappar till Schweden.
Kommentera

