Letters and more letters

_MG_9816
_MG_9817
_MG_9818
_MG_9819
_MG_9820

Ibland har jag tur och det ramlar ner brev i brevlådan som det står Ylva Åsberg på. Det är väldigt trevligt och jag kan inte låta bli att le. Jag vet att de antagligen har svarat på ett brev jag skrivit men att någon tagit sig tid att skriva en sida(två, eller tre) till mig gör mig så himla glad.

Här ovan hittar ni mitt brev-kit, tre nyligen skrivna brev och alla de brev jag fått sedan jag kom hit. Redan innan jag åkte köpte jag brevpapper och fick även av min kusin Hilma. Och så fort då jag fick mitt första brev så fanns det en låda i mitt skrivbord som stod tom och jag bestämde att där i, ska mina brev bo. Och det gör dem nu, lever, andas och frodas i den där lådan. De kommer vara jätteviktiga för mig igenom hela detta äventyr och långt efter att jag åkt härifrån.

2 thoughts on “Letters and more letters

Kommentera

