Au-Pair Club

IMG_1429.JPG

IMG_1430.JPG

IMG_1426.JPG

IMG_1425.JPG

IMG_1432.JPG

IMG_1441.JPG

IMG_1433.JPG

IMG_1434.JPG

IMG_1442.JPG

IMG_1443.JPG

Såhär hade jag det igår eftermiddag/kväll. Det stor kakbakning på schemat och vi fick ihop två olika sorter. Det är inte de bästa jag smakat men helt okej. Till det serverades det Glühwein(glögg), kakao(varmchoklad) men någonting jag inte vet namnet på och grädde. När alla kakor var klara så åt vi dem och drack te samtidigt som David spelade gitarr och sjöng. Det var en himla mysig kväll. Kom hel till halv elva, dödstrött, för jag åkte in till tolv ungefär.

Nu är jag på väg in igen, denna gång för lite rofyllt fotograferande och om jag inte blir allt för fast i det så ska jag också gå på bio, MOCKINGJAY!

Kommentera

