The hanging tree

_MG_9950

Jag har haft några dagar på senaste tiden då jag har haft exceptionella hårdagar, mitt hår har sett fantastiskt ut. Men om det har mått bra är ju en annan femma. Jag har väldigt länge haft väldigt mycket hårfall och väldigt slitna toppar.
Så idag efter att jag tröttnat på Hannovers julmarknad så hittade jag åt en frisör, för det var dags. Sist var innan jag åkte iväg till Rhodos…
Hittade en och tog fick till min förvåning en nummerlapp. M och C hade berättat att det fanns sånna frisörsalonger men det var en ren slump att jag hamnade på en. Väntade i 30 minuter och han bli riktigt nervös. Kommer hon förstå att jag bara vill klippa bort det som är slitet?
Men nog blev det rätt och eftersom att jag inte visste hur mycket som var slitet så sa jag åt henne att ALLT slitet ska bort. Vilket det nu är, borta. Och det känns kort, men det är nog bara en vanesak. Kort, fräscht och skönt!

Kommentera

