Tacksam

_MG_0066
_MG_0068
_MG_0069
_MG_0070

Såhär strax efter thanksgiving så passar ju det här väldigt bra.

För idag är jag tacksam.
Jag är tacksam för att jag är frisk, för att jag har en stor och härligt familj som stöttar mig och finns där när jag behöver den. Jag är tacksam för att jag har fått åka på detta äventyr, för att jag hamnat i just denna familjen.
Men idag är jag mest av allt tacksam för mina vänner, speciellt för två av dem.

Idag är alla barn sjuka och vi alla sitter kring bordet. De plingar på dörren, det är posten. Ett paket hamnar framför mig och jag känner direkt igen handstilen.
Inuti paketet ligger ett roligt brev som luktar One Direction, en stor godispåse med lösgodis, en duschkräm, en tandborste, ett nagellack, ett doftljus och fyra filmer, var av tre finns på min favorit lista.
VILKEN TUR HAR JAG INTE?! HUR FINA VÄNNER HAR JAG INTE!?
Emma och Matilda, ni ska veta att jag alltid är tacksam för att ni finns i mitt liv men idag är jag extra tacksam. Tack ❤

Kommentera

