Onsdag

Nu är det bara en vecka kvar till julafton. Hur mysigt är inte det? Även fast jag inte kommer befinna mig på hemmaplan i år så ser jag ändå fram emot julen och allt vad det innebär. Julen är helt klart min favorit högtid av dem alla!
Något annat jag verkligen börjat tagga är det nya året! Har gått igenom hela 2014 och gjort i ordning vad som kan vara det längsta årsresumén någonsin och det kommer i typ hundra delar. Det har varit roligt att minnas det gångna året.
Men känner att jag har en himla massa saker och ställen jag vill göra nästa år! Så självklart gör jag väl en lista av det och publicerar nån gång.

Onsdag idag och av nån anledning känns det som om det är fredag imorgon och att jag sen ska gå å helg. Fast det är ju bara torsdag i morgon, eller ja bara och bara är det väl inte.
Nu sitter jag och lyssnar på lite julmusik. Slog in de två julklappar som är kvar här igår, de andra är förhoppningsvis snart i Sverige. Fick väldigt mycket julkänsla av att slå in paket.

Och så vi(M) har kämpat med språkkurser idag. Just nu ser det ut som om jag ska in till Hannover i morgon och hänga p låset hos VHS Hannover.
Men vi börjar med att prata lite med de där hemma!

Kommentera

