O Tannenbaum

_MG_0160edit

_MG_0166edit

_MG_0167edit

Herre min skapare vilken stor datorskärm jag har! Känner mig som E eller F då Tv:n slås på i Tyskland och de kryper fram och ställer sig precis framför skärmen.
Men oj så härligt att redigera bilder på denna skärm och att redigera i Photoshop igen! Det har jag saknat!
Så jag befinner mig i Sverige och julen har aldrig varit bättre. Åkte i fredags runt och överraskade alla och igår sov jag länge och väl och myste med Emma. Samtidigt som det är så himla härligt och mysigt att träffa alla igen så känns det lite som en dröm och att jag snart ska vakna upp.
Men min hjärna har ej fattat det här och jag har sagt Morgen till människor jag mött på gatan och är ständigt upptagen med att försöka översätta det jag säger till tyska.

Ikväll blir det nog julgranspyntning och sen ska jag mysa med mina 4 favorittjejer!

Kommentera

