En dag i Swe

_MG_0177edit
_MG_0178edit

I söndags klädde vi granen och det blev så mysigt. Hade helt glömt bort hur svårt det är att fota den här årstiden. Det är så mörkt… Sen att jag inte är as-peppad på att fota gör det ju inte bättre. Lite inspiration skulle vara trevligt. så i år kommer jag inte försöka ta fina bilder av julafton, jag kommer ta bilder för att minnas den bästa julen hittills!
Efter att granen var pyntad och vi ätit middag samt hunnit förbereda lite av julstädningen så for jag och hade reunion med mina tjejkompisar. Det var julklappsleken, där jag tog hem 5 av 9 klappar(?), och sen fikade vi och pratade resten av kvällen. Så kul att träffa dem alla igen!

Nu sitter jag bara och njuter av min stora skärm. Så himla härligt att inte sitta på min bärbara!

Kommentera

