Julafton och juldagen

_MG_0212edit
_MG_0219edit
_MG_0221edit
_MG_0223edit
_MG_0224edit
_MG_0235edit
_MG_0240edit
_MG_0247edit
_MG_0248edit

Såhär såg det ut! Mysigt var det och var verkligen värt alla pengar jag(och mamma) la ner på flygbiljetter. Är väldigt nöjd med hur hela denna vistelse blev.
Den 23 gick jag och mina bröder ut på kvällen och åkte pulka i den nyfallna snön. På julafton var det snökaos och mamma och Måns fick knuffa upp dörren pga snö. Men en vit jul fick jag och med alla mina fina.
Fick julklappar som passar fint i resväskan och som gjorde mig glad och varm i hjärtat.
Idag så var det juuldagsfika hos min moster och där lockades det hår och åts kakor. Sen kramades vi alla hejdå en gång till eftersom att jag redan i morgon åker tillbaka till Wedemark. Längtar lite efter att få flytta in mina nya grejer i mitt rum.
Har även varit lite smart och packat smart så att saker jag inte hade möjlighet att ta med sista jag åkte, får åka med den här gången.

Nu ska jag gå och påbörja iordninggörandet inför kvällens festligheter och vi ses i Wedemark.

Kommentera

