December 27

Hej på er!
Jag är tillbaka i Wedemark och jag må säga att jag fick ett varmt välkomnande då jag kom ut ur rummet i morse och möts av ”YLVA!!!”, en skrikande T. Han har inte riktigt velat släppa taget om mig idag vilket känns väldigt mysigt.
Har lekt med honom och tvillingarn och tiden där emellan har jag packat upp min resväska och installerat de saker som fick följa med hit. Jag åkte härifrån med knappt halva väskan packad och kom tillbaka med den ganska full. Jag passade på att inte bara packa julklappar utan också saker som jag tänkt att jag skulle tagit med första gången. Men nu ser jag inte svenska marker på ett tag så om jag kommer på något annat så får det införskaffas på andra sett!

Imorgon ska jag se till att fotografera lite detaljbilder av rummet och de nya tillskotten. Mest av allt ska jag väl visa vad jag fick i julklapp, i alla fall det jag tog med mig hit.

Ikväll ska det ätas raclett och det var så längesedan och det ska bli så gott.

Kommentera

