_MG_0251
_MG_0257
_MG_0255
_MG_0252
_MG_0254

Lite julklappar och min pimpade fönsterbräda.
En blåsapa, en objektivmugg, handkräm, dagbok, duschkräm, bodylotion, hårturban och tandkräm med smak av cupcake(ta det lungt Hugo fick med baconsmak). Det var de julklappar jag fick med mig i från swe.
Fick en julklapp när jag kom hit också, lördag-söndag i Dresden i februari, resa och allt! Blev superglad och ser väldigt mycket fram emot det.

Idag har jag huset för mig själv och går mest bara runt och chillar. Har varit ute och promenerat, så pass att jag till och med tog på mig springtights. När jag kom tillbaka hade de sju minusgraderna gjort mig genom kall så tog en varm dusch. Nu sitter jag här och sjunger för full hals och fixar med den kommande veckans(och kanske mer) årsresumé.

Kommentera

