Årsresumé Januari-Mars

JANUARI
_MG_3764
_MG_3953
_MG_3926
_MG_3945
_MG_4016_MG_4140
I Januari resumerade jag året, precis som nu. Jag gjorde nageltutorials och det var mycket snö och solen sken. Vi åkte pulka och lekte i snön i morfars backe och jag gav nyårslöften(som jag hållit!) Jag möblerade om lägenheten och tränade på Spegeln. Jag köpte en massa nagellack och åt instagramfrukost med Gina. Sen återblickade jag igenom alla mina konstbilder och bloggen var svartvit ett tag.

FEBRUARI
_MG_4244
_MG_4393
_MG_4733
_MG_4478_MG_4597
I februari hände ingenting spännande förutom att jag tatuerade mig, fotade en massa självporträtt i snöblandat regn, hade supercoola naglar och kollade igenom fotoalbum samt blev bjuden på middag av morfar och annlo! Jag tränade på på spegeln och åt nyttiga frukostar som jag instagrammade flitigt.

MARS
_MG_5229
_MG_4902
_MG_4942
_MG_5037
_MG_5250
_MG_5257
_MG_5397

I mars hängde jag i jaktstugan med familjen, åkte skoter och promenerade i dimma. Det var sportov och vi hade den årliga sportlovsdagen med pulka i morfars backe och grillning av hamburgare. Det kom vårtecken i form av snöslask och snödroppar. Det blommade även i pappas växthus.

Kommentera

