Årsresumé April-Juni

April
DSC_0069
_MG_5656
_MG_5515
DSC_0017
DSC_0141
DSC_0147
DSC_0035-1

I april var jag borta från bloggen och mitt gymkort tog slut. Jag hade superlånga fejktnaglar i några veckor och det var studenttävlingar och studentförberedelser hit och dit. Bland annat gjorde vi en tårta som sen blev diskvalificerad men det gjorde inget för vi fick äta upp den. Jag och humgänget satt på en filt tills det blev mörkt, skrattade, pratade och bara myste.
Jag fick också kontakt med den familj jag nu bor hos, spännande saker hände. Jag fotograferade blommorna som blommade i växthusen, möblerade om min minnesvägg

MAJ
_MG_5715
_MG_5696
sims´film
_MG_5758
_MG_5774
_MG_5901
_MG_6047
_MG_6152

I maj fortsatte jag ha långa naglar och gjorde de snyggaste designerna i historien. Jag mejlade på tyska och skrev kontrakt för det som skulle bli mitt liv efter studenten.
Jag gick promenader på dagarna och på kvällarna och var i Stockholm med klassen. Min morfar gick bort och jag fick reda på hur det är att förlora någon.
Jag hade min första utställning och gjorde färdigt mitt gymnasiearbete. Jag klippte The Sims-Film och det var mösspåtagning. Sen åkte jag till Rhodos i en vecka med mina fina vänner.

JUNI
_MG_6615
_MG_6563
_MG_6418
_MG_6294
_MG_6817
IMG_6925
IMG_6937
IMG_7006
IMG_6993
IMG_7058
IMG_7087
IMG_7125

Juni är väl den mest händelserika månaden någonsin. Sluttampen på skolan vilket betydde inget plugg utan bara tävlingar och sovmornar. Jag kom hem i från Rhodos utan att ha blivit speciellt brun. Jag fotade studentporträtt och var fin på bal. Sen helt plötsligt tog jag studenten och hela det liv jag kände till var över.
Jag åkte till Stockholm med Gina och såg One Direction. Sen jobbade jag.

Kommentera

