2015

_MG_0322
_MG_0331
_MG_0362
_MG_0385

Välkommen 2015!
Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton, det hade jag och jag kan sammanfatta den med några ord.
Lasagne, glass, Silversterpunsch, blysmältning, Freunde und Glück, sekt och raketer. Det var i alla fall väldigt trevligt och jag har aldrig sett så mycket raketer som jag såg igår. Fint var det i alla fall. Orkade såklart inte ställa upp stativ och allt så körde på handhållet och resultatet: hade kunnat bli bättre men jag är nöjd.

One thought on “2015

Kommentera

