Årsresumé Juli – September

JULI
_MG_7545
_MG_7737
_MG_7793
_MG_8303
_MG_8433
I Juli så flyttade jag från lägenheten in till huset. Jag jobbade hos pappa och var supernöjd över mina pelargoner. Jag gick i Sundsvalls Pride-parad med några vänner och stod upp för min och många andras sexualiteter. Jag gick också promenader med Emma och fotograferade i sommarkvällsljuset. Det var gatufest och jag fotograferade som vanligt. Min mormor fyllde år och alla kusiner åkte ut till Ulvön och firade stort. Sen hade jag såklart en naturlig bloggpaus och så åkte jag, familjen och Erikssons till Piteå.

AUGUSTI
_MG_8788
_MG_8578
_MG_8705
IMG_0047
_MG_8589
I Augusti åt jag en massa god mat hos min Farfar och mina kusiner köpte en ny hund vid namn Charlie. Jag fotograferade orimligt mycket rosor och sådant som blommar sent på sommaren nere i trädgården och jobbade även min sista hela månad. Jag berättade att jag skulle åka AuPair och började pricka av saker på min ”att göra innan tyskland”-lista. Jag var på juldagsfika och köpte mig en ny mobil.

SEPTEMBER
_MG_8916
_MG_8932
_MG_8939
IMG_0503
IMG_0591
IMG_0642
IMG_0648
_MG_9122
I september köpte jag en ny dator och påbörjade min packningslista. Jag räknade dagarna till flytten och provpackade väskan om vart annat. Jag och mina rhodosvänner hade avsked för mig och för två andra femtedelar som flyttade till Norge. Sen drog jag till Ullared och handlade inte upp mina pengar(?) och prickade av saker på min packlista. Sen for jag hem och packade väskor, tog körkort, packade saker i lådor och hade avskedsmiddagar med familjen. Och sen en dag stod jag där på midlanda och kramade om mamma och pappa för vad som då kändes som för sista gången. Sen hann jag sova några nätter i mitt nya hem också.

Kommentera

