Årsresmué 2014’s löften

Nyårslöften 2014:

– Ta körkort[Check]

Nyårsmål 2014:

– Fortsätta min sunda livsstil[Halv Check?]

Så 2014 blev ett storslaget år, på många sätt. Jag har upplevt så mycket i år, verkligen börjat hitta mig själv och vara bekvämt i den personen. Jag hade inte så många löften eller mål för i år. Att ta körkort var det ända som verkligen var något som jag var tvungen att göra. Och jag har en tendens att hålla nyårslöften så då passade det ju himla bra.
Det här med livsstilen vill jag sätta ett halvt check på eftersom att jag idag inte lever precis den sunda livsstil jag levde då, men jag skulle fortfarande säga att mina livsstil är sund och hälsosam utifrån mina proportioner och värderingar. För det som förändrats mest detta är är mina värderingar.

Är mer än redo frö 2015.

Kommentera

