Vecka två 2015

_MG_0265

Första (riktiga) veckan på det nya året och vi börjar den med inskolning av tvillingarna på dagis. De kommer nog vara trötta ikväll.
Den timmen som de är på inskolning idag(och resten av veckan) tänkte jag ta en promenad, få lite frisk luft. Måste också läsa ut min bok som ska tillbaka på fredag.

Helgen som varit har varit en riktigt skön helg. Hela förra veckan kändes som helg då C bara jobbade två dagar och var gofrukost alla dagar. Så av nån konstigt anledning var det ändå skönt att få helg. I lördags hängde jag i Hannover och kollade runt lite i området där jag ska gå på språkkurs och var på nån ”liten” shoppinggalleria. I storlek med Birsta skulle jag tro.

Ni vet ju hur mycket jag gillar måndagar, för att det alltid är en chans att börja om på nytt. Ni kan ju då gissa vad jag tycker om årsskiften. Fantastiska. Trots att jag inte har några löften i år så har jag ändå några inofficiella mål. Typ som att röra på mig mer och må bättre, vara piggare och att göra så bra jag bara kan i de saker jag ger mig in på. En annan sak jag ska göra i år är att uppleva en massa saker. Om några veckor drar jag till Dresden och innan dessa aupair-månader är slut vill jag ha varit i Hamburg och andra stora städer.

Firar det nya året och att jag idag bott 16 veckor i Tyskland med en ny bloggdesign.

Go 2015!

Kommentera

