Planeringsilska

_MG_0592
_MG_0593
_MG_0594

Igår var jag arg, på mig själv av många olika anledningar. Jag gick och la mig tidigt av ilska och idag tog jag en lång och rask promenad för att få in lite friskluft i hjärnan så att jag nu kan hantera den här ilskan. Planera. Sitter med alla skrivblock och kalendern, skriver listor, skriver utförligt hur saker ska hanteras. Diverse problem i mitt liv löser jag genom att planera och skriva listor. Jag äääälskar att planera och skriva listor.
En sak jag var arg över igår var mitt sätt att hantera pengar. Jag har nämligen fått upp ögonen för en kamera och jag vill(behöver) verkligen ha en ny kamera! Så jag blev arg över att jag inte vill ha några begränsningar här utan vill kunna lägga pengarna på det jag tycker känns viktigt. För jag vill inte ha några begränsningar men jag vill också ha en kamera! Så idag planerar jag bland annat ekonomin, framtida projekt och hur i h*lvete jag ska lyckas bli lite inspirerad till diverse saker.

Kommentera

