Uppsnurrat hår och ett bloggtips

_MG_0465

_MG_0466

_MG_0486

_MG_0488
Sov med uppsnurrat hår, åt frukost i det, tog ut det, fick superlockar och sen gick jag all in.

I lördags gjorde jag detta, snurrade mitt hår och sov med det. Anledningen? Jag var lite inspirerad att fotografera självporträtt.
Bara nån dag efter så var jag ju så arg pga brist på insiration, men idag är det bättre. Har till och med tänk att jag ska starta ett projekt, som har med självporträtt att göra!

Men nu ska jag tipsa er om en blogg, men väldigt vackra bilder men mest självporträtt.
Fotografen heter Alma Bengtsson och hennes kreativitet inspirerar mig verkligen. Så om ni vill se fantastiska självporträtt och kanske bli lite inspirerade ni också, så kolla in hennes blogg.

Kommentera

