Wind

_MG_0634
_MG_0641
_MG_0645
_MG_0647
_MG_0650
_MG_0662
_MG_0670
_MG_0673

Idag låter det som om jag befinner mig i ett konstant åskmuller. Det blåser så in i h*lvete. T höll mig i handen hela vägen till dagis i morse och de var flera gånger som vi fick lite mer fart av vinden.
Men trots detta gav jag mig ut på veckans femte promenad. Jag gick i motvind hela vägen och när jag ställde upp stativet så tippade det flera gånger. Även nr jag satt dit kameran så var det nära att tippa av vinden, samma med mig om jag stod på huk. Det blåser med andra ord galet mycket och tydligen är det här bara början.
Det ni ser ovan att resultatet av den galna vinden, lite snurrade och springande hit och dit kan göra.

Det är nu fredag och jag frågar mig själv samma sak som varje fredag, vart tog veckan vägen? I helgen ska jag fika med en kompis, gå runt och fotografera inne i stan, kanske gå på bio, kanske besöka nått museum och kanske(om det inte blåser för mycket) promenera vid en sjö.

Kommentera

