Självporträtts-projekt JANUARI

_MG_0489
_MG_0490
_MG_0504
_MG_0517

Så jag försöker att göra allt i min väg för att inspirera mig själv till att utvecklas på olika plan och ett av de planen är fotografi. I samma veva som jag blev inpirerad att fota självporträtt så kom jag och tänka på det här.
Att varje månad ta självporträtt, för att utvecklas inom just självporträtt, att se hur jag förändras och för att hålla igång fotograferingen. Jag är inspirerad, har till och med en ide för Februaris bilder.

Klockan har nu slagit nio och jag hör hur det rör sig på övervåningen. Jag själv har varit vaken sedan halv åtta och det kändes ju väldigt onödigt då man är ledig. Men jag vaknade upp utvilad och kunde för allt i världen inte somna om.

One thought on “Självporträtts-projekt JANUARI

Kommentera

