Tisdag

_MG_0519
_MG_0528
_MG_0538
_MG_0554
Fortsättning av de januaris självporträtt, blev nöjd för att vara på min självporträttsnivå.

Vinden den ligger i. Den hörs hela tiden och visst är det lite mysigt samtidigt som jag vill att det ska sluta.
Eftersom att det inte ser ut att bli nån snö, än, så kan jag gärna få vår nu. Lite värme, sol och vårkänslor.

Nått annat spännande är väl att jag får Sverige besök i mars och jag ägnar dagar och nätter åt att försöka lista ut vad jag ska göra när det här lilla äventyret tar slut.

One thought on “Tisdag

Kommentera

