Oh friday im inlove

_MG_0802
_MG_0803
_MG_0807
_MG_0810
_MG_0812
_MG_0815
_MG_0817

Såhär såg det ut i onsdags då jag var ute och promenerade med kameran. Älskar skogen!
Idag är det fredag, som ni säkert inte missat. Det är ju något med fredagar som oavsett hur ens vardagar ser ut så är ju fredag ändå målet med veckan. Imorgon hoppas jag att jag ska träffa Shinta och besöka Bergen-Belsen i Celle. Kommer nog att åka dit även om Shinta in kan eller har lust.
Idag lyser solen superskönt och jag hoppas verkligen på bättre väder. Är så trött på regn!

One thought on “Oh friday im inlove

  1. Lovisa skriver:

    Kul att jag hittade en blogg om aupairlivet i Tyskland som är aktuell och uppdateras!
    Jag tar studenten till sommaren och har funderat lite på att åka till Tyskland som aupair. Men det finns så mycket frågor, ställer dem så får du svara om du vill 🙂 Hur hittade du familjen och hur långt innan började du leta? Hur var de första veckorna? Svårt att förstå tyskan? Kunde du någon innan? Har du gått någon kurs? Är det svårt att hitta vänner (kanske den största rädslan :O)? Hur är det att vara aupair? Andra tips eller tankar som kan vara bra? 🙂

Kommentera

