Nagellacksrecession ANNY

_MG_0801
_MG_0885

I julklapp av J fick jag tre små söta nagellack. Alla ifrån hennes favoritmärke ANNY. Jag hade sett märket förut med inte provat så gissa om jag blev glad nu när jag fick chansen.
Så i måndagskväll målade jag på mig en av färgerna och bestämde mig för att testa hållbarheten. I går tog jag bort det och resultatet ser ni här ovan.

ANNY:
Pensel: Väldigt tunn och smal, föredrar bredare men funkar väldigt bra ändå.
Färg: Färgen är stark och man behöver inte hålla på med vita base-lager utan man kan köra två lager utan tunna fläckar.
Hållbarhet: Jag är väldigt imponerad av hållbarheten. Efter en vecka så var det bara kanterna som nötts ut och de hade förlorat glansen. På pekfingret är det en större del borta men det berodde på att mina naglar skivade sig.
Pris: Kollade priset i helgen då jag var på stan och på Douglas kostar de 9,95€ och de är väl cirka 100 kr(93,39) och jag har provat dyrare nagellack med kända märken som knappt hållit två dagar.

BETYG: 5/5

One thought on “Nagellacksrecession ANNY

Kommentera

