And so it continue

Av nån dumanledning så tog inte sjukhistorien slut igår vilket var fånigt. Hade en extremt jobbig natt med lite sömn, först frossa så jag tog på mig en massa kläder. Sen vaknar jag av att jag är så varm och att jag tror jag smälter. Som grädde på moset så har jag inte bara huvudvärk, utan varenda liten yta på min kropp gör ont.

Idag har jag legat i min säng hela dagen och halvsovit. Har inte riktigt kunnat haft ögonen öppna så länge pga av huvudvärk. Jävligt pissig dag.
Nu sitter jag upp för typ första gången idag vilket måste vara ett gott tecken. Men jag känner att jag kommer behöva lägga mig ner igen.

One thought on “And so it continue

Kommentera

