Im so sick of being sick

Gissa vad som väntar mig den här helgen? Vila, sängliggande och serier. Är ännu i frisk och det gör mig tokig.
Igår var jag lite bättre än i onsdags men blev väldigt snuvig under dagen och på eftermiddagen var det ända jag gjorde att snyta mig och torka förkylningstårar från kinderna.
Idag är det ungefär samma visa fast ännu en snäpp bättre, så nått är väl bra. Men idag är jag otroligt täppt, men tack vara nässpray så har det funkar relativt bra. När nån frågar hur jag mår svarar jag att det funkar, för det är inte så pass dåligt att det inte är gör det men heller inte så pass bra att jag kan svara att det är okej.

Har redan krupit ner i sängen och ska kolla Vampire diaries och sen gör jag nog som jag gjorde igår, går och lägger mig strax efter nio. I helgen ska jag superfokusera på att bli frisk så att jag nästa helg kan göra nått roligare, typ att äta brödsoppa hos C föräldrar. Japp brödsoppa, it’s a thing.
IMG_2418

IMG_2422

Processed with VSCOcam with p5 preset

IMG_2427
Det snöar iaf och är vitt och mysigt ute, byggde en bil med husvagn åt T och gjorde sjukheten lite finare med nått filter på instagram.

2 thoughts on “Im so sick of being sick

Kommentera

