På bättringsvägen

Äntligen så ser jag ett ljus i den här tunneln. Helgen är nästan över och det är nog min sjukperiod också(peppar peppar ta i trä).
Igår så vilade jag i min säng framför diverse serier, filmer och liknande hela dagen. Det gjorde nog sitt skulle jag tro. Det ända som är kvar nu är lite snuva, rethosta och huvudvärken ifrån bihålorna. Men jag tänker spendera ännu en dag på vilosätt med serier och film.
Fast idag ska jag nog försöka komma ut en liten stund för att se annat än vad som finns under detta tak och andas lite frisk luft.

Nu är vi inne i februari och jag har väldigt roliga planer för den här månaden vilket jag ska dela med mig av när jag planerat klart. Vilket jag självklart ska göra imorgon, då det är måndag. För planering sker på måndagar. Fast jag kommer nog tjuvstarta idag.

Kommentera

