Vitt gnister

_MG_0946
_MG_0949
_MG_0957
_MG_0970
Åh så det här gör gott i min själ, vitt och glittrigt. Idag är det så vackert. Allt är täckt av ett eller två lager frost och solen skiner så att allt bara glittrar.
När jag tog en promenad i morse så bara njöt jag av att bli sådär kall om kinderna och benen.

Fredags idag och det betyder att imorgon är det helg! Nu till helgen börjar mitt februariprojekt vilket jag ser fram emot. Så imorgon ska jag på en lång promenad på eftermiddagen och på förmiddagen ska jag fotografera februaris självporträtt.
På söndag ska jag in till ”stan” och gå i två stora parker, förhoppningsvis får jag med mig svenskt sällskap.

Anledningen till tystnaden kommer, jag måste bara få ut det i ord.

One thought on “Vitt gnister

Kommentera

