Krokusknoppar

_MG_1091
_MG_1093
_MG_1094

Titta!!! Krokus!!!! I Februari!!!

Hej på er!
Våren har smygit sig fram här. Upptäckte att det var små lila knoppar från krokus som tittade fram i rabatten. Tråkigt att vintern redan är på väg bort, men o jag inte kan få en meter snö så kan det va! Då kan våren komma tidigt.
Jag har nått en helt ny nivå av trötthet, vilket är så konstigt. Sover hur bra som helst, går och lägger mig i tid men ändå när jag vaknar på morgonen är jag sååå trött och det håller liksom i sig hela förmiddagen.
Idag har tvillingarna sin första ”sova efter lunchen” på dagis, väldigt spännande, och jag börjar min språkkurs imorgon!
Om jag känner mig själv så kommer jag vakna direkt imorgon och vara super pigg för så är det alltid första dagen i skolan. Vet ej om jag längtar mest efter att börja imorgon eller efter att packa väskan idag.

Kommentera

