Alla hjärtans(park)dag!

Låt oss säga att vi har internet problem och på min dator funkar det inte alls. Det är ju tråkigt på väldigt många sätt.
Ett av dem(antagligen minst tråkigast) är att jag inte kan visa er bilderna jag tog med kameran idag då jag varit på äventyr.
Parkmånaden fortsätter och jag får ju inte bara se fina parker utan också många fina delar av Hannover. Idag hittade jag en väldigt mysig del men en mysig marknad och fina hus.
Fick också se hittills mysigaste parken, Park der Sinne. Inte bara träd, gångar och parkbänkar utan mycket rabatter, stora stenad, trappsteg, lite konstverk och vattenhål. Väldigt mysigt!
Åt också en väldigt god lunch lite spontant på Ikea. Han tyvärr inte kolla så länge i The Swedish shop eftersom att det bra gick en buss var 40:de minut och så länge hade jag inte tid att stanna.
Inte nog med detta så var det karneval idag genom hela staden och om jag tyckte det var mycket människor på Hauptbahnhof så är det ju inget emot vad människor det var som stod och tittade på den här människotåget som gick igenom staden. Roliga utklädander, musik och godis. Der slängdes godis till publiken som om det inte fanns nån morgondag och det var människor runt omkring mig som plockade påsar fulla av godsaker.

Jag håller alla mina tummar att jag snart ska kunna visa er dessa bilder!
Så länge så tog jag lite bilder med mobilen!

Glad alla hjärtans dag!

IMG_2552

IMG_2543

IMG_2541

IMG_2539

IMG_2537

IMG_2553

Kommentera

