Mittwoch

Hej kompisar!
Jag har ännu inte satt igång internet på min dator, har en liten paus ifrån datoranvändandet överhuvudtaget faktiskt. Det är skönt!
Iaf så flyter väl veckan på. E var sjuk i måndags och tisdags och idag så var han pigg med F har fått febern istället.
Idag har jag varit på språkkurs. Det känns svårt men det funkar! Lär mig en massa och gör med glädje min läxa.
Imorgon ska jag äta lunch med Ida och dregla i The Sweden Shop på IKEA. Det ser jag fram emot!
På fredag väntas ännu en dag i skolan och på lördag åker jag till Dresden!
Oj vad bilder jag kommer ha bilder att visa er då jag kör igång datorn igen!

Ville bara snabbt uppdatera er, nu ska jag gå tillbaka till att försöka få bukt på huvudvärken.

Kommentera

