Me, myself and Ylva

Så min dator som legat stilla i precis en vecka är nu rullande igen. Nästan lite nervöst, har jag glömt hur man gör?
Precis som att datorn legat och dammat så har också bloggen samlat på sig ett tunt lager dam. Jag har massor att visa men bara haft bilder på datorn och det går ej ihop när man tar en datorpaus.
Så nu ska jag sätta mig och göra i ordning lite inlägg som kan komma lite spritt nästa vecka. Men ni ska få lite bilder nu också, från min senaste photosession med mig själv.

_MG_0994
_MG_1003
_MG_1016
_MG_1030

Annars så ska jag kliva upp super tidigt i morgon för att åka tåg i fyra timmar till Dresden och bara tänka på mig själv en helg. Det kommer ni också få se en massa av till veckan. Men först måste jag packa och sen ha det dagliga skypesamtalet med mamma.

Kommentera

