Tänk att det redan är fredag. Vart tog tisdag, onsdag och torsdag vägen?
Idag har jag varit på språkkurs. Det har regnat och vi har pratat i konjunktiv hela förmiddagen. Nu tar jag det lite lugnt innan alla barn kommer hem.

Imorgon, medans ni kollar på bilderna från Dresden dag två, så kommer jag göra det som jag planerat, sparat till och längtat efter hela februari, nämligen shoppa.
Har sedan jag kom hit haft ett väldigt sug efter att shoppa. Det är något jag inte gör så värst ofta, unnar mig saker jag bara vill ha. Så nu ska jag äntligen få stilla det här begäret.
Parkmånaden(bara två parker kvar) kom ju till för att jag inte skulle göra av med pengarna på saker jag i slutet av månaden inte kom ihåg. Ärligt så undrar jag fortfarande vart de pengarna som jag har gjort av med tog vägen…
MEN! Imorgon ska jag få ta alla kvarstående pengar och köpa exakt vad jag känner för och jag längtar så himla mycket till att åka in till stan, bara för att shoppa. Minns inte när jag gjorde det sist…

Kommentera

